Į klausimą „Ar aš mokėjau už Lietuvos Rytas interviu?” atsakymas paprastas – NE. Šiame straipsnyje atskleisiu, kaip patekau į Lietuvos Rytas interviu į internetinį portalą.
Vasario 21 d. kinoteatruose pasirodė filmas „Volstryto Vilkas”, istorija, kurios herojus JORDAN BELFORT yra vienas iš mano klientų. Prieš pasirodant filmui, norėjau tai išnaudoti Atmerk Akis ir savo vardui suteikti autoritetingumo. Visgi būti viename didžiausių šalies dienraščių – yra privalumas, o kaip parodė straipsnis – tai tikrai leido daugeliui naujų žmonių rasti mano mokymus.
Išsiunčiau el. paštą daugeliui portalų: Alfa, Delfi tam pačiam Lietuvos Rytui ir keliems kitiems. Per mėnesį laiko niekas neatsiliepė, arba niekam nebuvo įdomu arba to el. pašto negavo, tie kas būtų matę tikrą potencialą istorijoje.
"Jeigu Muchamedas neina pas kalną, kalnas ateina pas Muchamedą"
, šis posakis tiko ir šioje situacijoje. Nusprendžiau nelaukti kol kažkas parašys ir pats susikurti sau galimybę. Dirbdamas su pasaulyje žymiausiais marketingo ekspertais, išmokau vieną taisyklę – iškart eik į viršūnę. Todėl, Facebook’e susiradau Lietuvos Rytas redaktorių ir jam parašiau asmeninę žinutę su tekstu, kurį esu išmokęs rašyti iš pačio VOLSTRYTO VILKO, Jordan’o Belfort’o.
Jau sekančią dieną sulaukiau skambučio iš Lietuvos Rytas žurnalisto, kuris mane pakvietė į susitikimą. Susitikome lrytas redakcijos kavinėje, atėjęs fotografas padarė kelias nuotraukas ir žurnalistas paprašė papasakoti istoriją, kaip pradėjau dirbti su Volstryto Vilku.
Nors pats „kampas„, kurį pasirinko straipsnio rašytojas man nelabai patinka, bet informacija nėra iškreipta, o prieš išleidžiant straipsnį teko patikslinkt keletą vietų, kad nebūtų iškreipti įvykiai. Tačiau vieną dalyką aš tikrai pakeisčiau, tai yra – straipsnio antraštė, bet lietuvoje turbūt yra taip priimta, kad pritraukti dėmesį reikia iškelti vieną, o sumenkinti daug žmonių, nes kitaip tai netraukia dėmesio.
Kad ir kaip ten bebūtų, esu dėkingas pačiam procesui, kuris atskleidė, kaip atrodo darbas su lietuvos žiniasklaida ir kaip žurnalistai pateikia versiją, kurią jiems pateiki. Taip pat, Lrytas straipsnyje, buvo įdėti keli mano video, kuriuose atsiliepimai iš dviejų mano klientų: pačio Volstryto Vilko ir civilinio astronauto NIK HALIK, kuris padarė atsiliepimą šokdamas virš aukščiausio pasaulyje kalno EVERESTO.
Su Jordan’u Belfort’u pirmą kartą susitikau LOS ANGELE, jo vedamuose mokymuose „Straight Line” sistema, kuri net kelis kartus buvo minima filme. Nežinau kiek žmonių žino tai, jog pats Jordan’as Belfort’as taip pat nusifilmavęs filme. Jis pasirodo scenoje iškart po kalėjimo, kai į sceną kviečiamas Jordan’as Belfort’as (akt. Leonardo DiCaprio), tai ironija tokia, kad Jordan’as Belfort’as pristato pats save.
Straipsnyje esantis video, buvo užkrautas apie 70 000 kartų, o paleistas groti apie 5000. Aišku neskaitant mobilių telefonų, kuriuose video nerodomas, manau straipsnį bandė skaityti bent 100 000 žmonių, iš kurių apie 1200 žmonių apsilankė svetainėje AtmerkAkis.lt . Straipsnis sukelti žinonumą ir autoritetą yra nuostabus įrankis, bet jeigu žiūrėtume tai, kaip į reklamą, mano asmeninė auditorija nėra tenai..