Kai tapau marketingo specialistas, nelabai supratau į ką įsivėliau. Marketingas yra tokia sritis, kur verčiama verslų kalba į klientams suprantamą vertę. Tai reiškia, kad marketingo specialistas gali pateikti kompanijos pasiūlymą jų klientams suprantamais žodiais, o tai sukelia vieną didžiulę problemą – pasipriešinimą.
Pasipriešinimas visoms marketingo idėjoms, nes visi nori kalbėti apie savo suš…. produktą, kuris niekam neįdomus.
Taip ir šiame pristatyme, kuriame buvau pristatytas kaip marketingo specialistas, susilaukiau labai daug prieštaravimų, išvedžiojimų ir pasišokinėjimų. Dabar suprantu, kodėl daugeliui taip nesinori pradėti naudoti marketingo metodų, nes tiesiog kartais bandai parodyti žuviai, kad yra pasaulis už vandens ribų…
Facebook komentaruose parašyk – kokia viena mintis, kurią pasiėmei šiame pristatyme? Facebook komentarai čia