Motyvacija

Man pavyks, man pasiseks. Kaip pritraukti sėkmę?

Selfius pasirodo dariau jau 2009 😀

Šios dienos webinaras skirtas tiems, kurie gyvenime SIEKIA… bet ko..  Ieškojimo spąstai, ieškantys – niekada neras.

Trumpai pasakysiu apie šią nuotrauką ir istoriją, kuri susijusi su ja.

Antony Robbinsas ramūnas karpuška

Su Tony Robbins ir savo verslo partneriu

Mano verslo partneris per kalėdas pasako, kad nupirko bilietą į Ameriką, į Tony Robbins pirmąjį Business Mastery seminarą, kuris vyko PALM SPRINGS (Kalifornija).

Aš kaifuoju, gyvenimas nuostabus, nes tai apie ką kažkada tik svajojau pildosi iškart dideliu pulku svajonių.

Šeštadienis, liko tik 5 dienos (ketvirtadienis) iki skrydžio.. mama paskambina ir sako: „tavo pasas per senas, jis negalioja, negali važiuoti…” pasitikrinu ir plynn tikrai!!

Kadangi Londone gyvenau, darau tai ką privalai daryti paskutinėmis akimirkomis, skambini į JAV AMBASADĄ, viename iš didžiausių miestų pasaulyje.

„Sveiki, žinau, kad čia mano paskutinis šansas, bet mano skrydis ketvirtadienį, o man reikia gauti vizą…” skambinu likus 1 val. iki uždarymo.
– „Ateikit pirmadienį ryte, pažiūrėsim ką galima padaryti”

"Susitaikau, kad nepavyks po to, kai padarau viską, kad pavyktų"

Naktį nemiegu, susidėlioju visus dokumentus, pats pasidarau namuose specialių matavimų nuotrauką ir sirgdamas pirmadienį ryte jau einu į JAV Ambasadą, gaunu vizą, BET…

Parašyta, pasą pristatome per 3-5 dienas greituoju

Prabangios auto ir moto

būdu. Hmm galvoju, PIRMADIENIS, tai šansas yra.., kad trečiadienį.

Išaušo trečiadienio rytas, NIEKO. Panika, ką toliau daryti nežinau, nes jeigu paso ir vizos negausiu – NESKRENDU.

Jau praradęs viltį, trečiadienio naktį užmiegu tik 5 ryto, daiktų nesusidėjęs, net neužsistatęs žadintuvo..

8 valandą ryte, mane prižadina skambutis į duris, atidarau, „štai jūsų pasas”.
Skrydis mano tai 10 val., o check-in užsidaro 1 val. prieš skrydį tarptautiniam skrydžiui.

Po 15 min. nežinau kaip, bet jau sėdėjau taksi su lagaminu ir lėkiau į Heathrow oro uostą.

Atvykau ir užsiregistravau oro uoste likus 10 min. iki check-in pradžios.

Šalia gyveno Deepak Chopra

Seminare susipažinau su nuostabiais žmonėmis, pas vienus netgi apsistojom dar 3 dienas name, kuris buvo priešais DEEPAK Chopra namus.

Seminare supratau savo kryptį ir jame sudėliojau daug taškų ant „i”, kelionė, kurioje įgyvendinau visas savo svajones nuo pat vaikystės.

Po šio įvykio, mano mėgstamiausia frazė tapo „Susitaikau, kad nepavyks po to, kai padarau viską kad pavyktų”
Jis pakeitė mano gyvenimą ir tai, kaip žiūriu į iššūkius ir beviltiškas (atrodo) situacijas.

Šiame webinare parodysiu, kaip rasti stiprybę, užsispyrimą ir energiją pramušti bet kokius barjerus. http://atmerkakis.lt/webinaras-ieskojimo-spastai